عشق فراموش شده
عاشقی کار تو نبود.......

 تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریان خودت را نشان نده .


هیچ وقت چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن .

قلبت را خالی نگاه دار اگر هم روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد .

و به او بگو که تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز.

دخترم ، من روی بند زیاد راه رفتم ، اما باور کن روی زمین در یک خط راست رفتن

هزار بار سخت تر است


نظرات شما عزیزان:

بی نام
ساعت16:17---10 ارديبهشت 1392
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:نامه,چارلی چاپلین,دخترش, توسط پوریا
    

درج آگهی رایگان

سایت آگهی